Digital Marketing Specialist

Digital Marketing Specialist


Er du en digital ninja, som kan styrke vores marketingaktiviteter i bObles? Har du erfaring med digital abonnementsforretning, og vil du gerne have hele verden som tumleplads? Så er du måske vores nye Digital Marketing Specialist, der kan øge effektiviteten af vores digitale tilstedeværelse.

bObles er et stærkt brand i Danmark, og vi har allerede været Gazelle tre gange. Vi har skrevet under på Småbørnsløftet, og arbejder aktivt med FN’s Verdensmål. Vi arbejder lige nu på en stor digital platform satsning, hvor gravide og forældre kan abonnere på motorisk viden omkring deres børns udvikling.

Vi har et enormt internationalt potentiale, og nu skal vi ud i verden og hjælpe mange flere børn med at styrke deres personlige, kognitive og sociale kompetencer med vores tumlemøbler og indgående viden om motorisk udvikling. Vil du folde det ud sammen med os?

 

Arbejdsopgaver

Som Digital Marketing Specialist bliver din opgave at omsætte vores strategi til digital handling i Danmark og internationalt. Du omsætter vores koncepter til konkret digital kommunikation og salg, samtidigt med at du skaber stærkt engagement med vores slutbrugere. Dine opgaver bliver:

  • Eksekvering af vores strategi igennem aktivitetsplan på alle digitale kanaler
  • Planlægning, eksekvering og optimering af marketing aktiviteter
  • Rekruttere og fastholde slutbrugere i en digital abonnementsplatform (App)
  • Direkte samarbejder med influencere og strategiske partnere
  • Udvikling og implementering af automatiserede kundelivscyklusprogrammer baseret på data, kundeindsigt og med målrettet indhold for at adressere specifikke mål og segmenter
  • Skrive og udgive indhold på sociale medier
  • Skabe engagement og fastholde slutbrugerne på vores digitale kanaler
  • Skrive, opsætning og udsendelse af e-mails der skaber salgsresultater
  • Optimere performance og brugeroplevelsen af digitale kanaler på tværs af lande
  • Løbende aktivitetsevalueringer på baggrund af fastsatte KPI’er og kundedata

 

Du kommer til at arbejde på vores kontor i København, og der kan komme noget rejseaktivitet i takt med, at vores aktiviteter i udlandet vokser.

 

Hvem er du?

Som digital ninja kan du nikke genkendende til følgende punkter:

  • Du har erfaring med digital abonnementsplatform (App) og kan både være projektleder og ansvarlig for eksekveringen af marketing aktiviteterne
  • Du har arbejdet med digitale medier og kommunikation i minimum 2-3 år og har skabt gode resultater især organisk
  • Du har gerne en bachelor eller kandidatuddannelse indenfor digital marketing og kommunikation fra f.eks. CBS, KEA, RUC eller IT-universitetet
  • Du har kommerciel forståelse og passion for digital forretning og salg
  • Du har analytiske færdigheder og kan hurtigt justere eksekveringen ud fra kundedata
  • Du besidder evnen at opretholde effektive og stærke relationer
  • Du har fremragende projektleder- og koordinatoregenskaber
  • Du taler og skriver dansk, engelsk og gerne svensk, norsk eller finsk
  • Du arbejder struktureret og kan selvstændigt planlægge og evaluere kampagner og content flows

 

Vi tilbyder

  • En unik position i en unik virksomhed med et seriøst vækstpotentiale
  • Et kreativt, varmt, ambitiøst, talentfuldt og en smule skørt arbejdsmiljø
  • Fleksibilitet og frihed i en værdibaseret og flad organisation

 

Interesseret?

Send din ansøgning, dit CV og en kort video allerede i dag og senest 18. marts 2019 til thomasb@bobles.dk

Optag en kort video af dig selv på maksimum 3 minutter, hvor du svarer på (1) Hvorfor søger du job hos bObles? (2) Hvad er dine digitale kompetencer og erfaringer? (3) Hvilken digital eksekvering er du mest stolt af?

Vi afholder løbende samtaler og forbeholder os retten til at afslutte processen før tid, hvis vi finder den rette.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om os

bObles har siden 2006 designet, produceret og solgt tumlemøbler til børn. Siden har vi udviklet et succesfuldt event-baseret koncept tumletid, som formidler viden om barnets motoriske udvikling direkte til slutbrugeren. Vi arbejder gerne i partnerskaber, for eksempel Barsels Break, som vi har skabt i samarbejde med LEGO, Egmont og Nordisk Film. Vores koncept bygger på klar forskningsbaseret evidens.

Vi er et lille, dedikeret team, fuld af kreativitet og idéer, og med værdier som kvalitet, unikhed og enkelhed.

”Vores stærke værdier kan du se i alle vores produkter og projekter. Vi vil give børn den bedste start på livet ved at bidrage til udviklingen af deres motorik. Samtidig vil vi have en arbejdsplads, hvor der er plads til mennesket. Vi skal udvikle forretningen og dermed nå ud til mange flere børn i verden. Det giver mening – og det har været med til at bygge og styrke vores brand – fællesskabsfølelse og forretning,” fortæller grundlæggerne, søstrene Bolette og Louise Blædel.