Gå videre
Fri fragt på ordrer over DKK 499,- ✓ Levering 3-6 hverdage ✓

Handelsbetingelser

Følgende generelle vilkår og salgsbetingelser vedrører tilbud og salg af produkter på websitet www.bobles.dk og www.bobles.com, ejet og opretholdt af bObles A/S:

bObles A/S
Raffinaderivej 8
2300 København S, 
Danmark

info@bobles.dk 
+45 3315 1040

CVR: 30588134

Disse handelsbetingelser accepteres af kunden ved bestilling af produkter og vil desuden til enhver tid være tilgængelige på bObles webshop.

 

Spring Sale
Tilbuddet er gyldigt fra torsdag den 7. marts 2024 til søndag den 17. marts 2024 kl. 23:59 på online ordrer. Der kræves ikke et minimumskøb. Tilbuddet kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud. Tilbuddet omfatter ikke tidligere køb og er kun gældende, mens varerne er på lager. Bemærk at længere leveringstid kan fremkomme under perioder med udsalg. 

 

1. BESTILLING

bObles’ webshop er åben 24 timer i døgnet. Webstedet kan midlertidigt være nede under vedligeholdelse. Du skal være fyldt 18 år og have et gyldigt kreditkort for at handle på vores webshop Hvis du ikke er fyldt 18 år endnu, kan du få en på 18 år eller over til at handle for dig.

Hvordan bestiller jeg?

  1. Find det produkt du kan lide og vælg evt. din ønskede størrelse. Klik derefter på Tilføj til kurv. I indkøbskurven skal du acceptere vores vilkår og betingelser, og så kan du klikke på knappen Til kassen nederst på siden, når de ønskede produkter er lagt i indkøbskurven.
  2. Fortsæt gennem checkout processen og udfylde dine detaljer navn, fragtadresse osv. 
  3. Du kan kontrollere produkterne og det totale beløb i checkout.
  4. Klik på Fortsæt til levering, når du har udfyldt alle oplysningerne.
  5. Kontroller derefter, om din forsendelsesadresse er korrekt. Vælg din forsendelsesmetode, og klik på Fortsæt til betaling.
  6. Når du har indtastet dine kreditkortoplysninger og klikker på knappen Fuldfør bestillingen, er bestillingen gennemført. 
  7. På nuværende tidspunkt er din ordre stadig underlagt vores accept. Når vi har modtaget din ordre, vil vi få en tilladelse fra dit kreditkortselskab for beløbet på ordren. Vi trækker ikke penge fra dit kort på dette tidspunkt, men beløbet kan reserveres på din konto. Dette er en normal proces med banker og kreditkortselskaber. Hvis dit kreditkort ikke er godkendt, vil din ordre ikke blive behandlet yderligere, og vi kontakter dig via e-mail med yderligere oplysninger.
  8. Direkte efter at du har godkendt din bestilling, vil du modtage en bekræftelses-e-mail, herunder med vilkår og betingelser for din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende juridisk købsaftale, når du har modtaget en bekræftelse på at din ordre er afsendt fra os. bObles har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt, fair-use klausul og lignende situationer.
bObles' hjemmeside henvender sig til forbrugere, og såfremt du, som erhvervsdrivende, ønsker at afgive en ordre beder vi dig kontakte os direkte pr. mail eller telefon.

       

      2. PRISER

      Alle priser er angivet i DKK. Den aktuelle pris er den, der vises på bestillingsdagen på hjemmesiden for det pågældende produkt. Vi forbeholder os ret til at ændre priser med øjeblikkelig virkning. Alle priser på bobles.dk inkluderer 25% moms.

       

      3. BETALING

      Vi modtager betaling med Visa, VisaDankort, MasterCard, og Maestro - samt Mobile pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når ordren afsendes.

      Der opkræves ingen kreditkortgebyrer af os. Bemærk venligst, at det ikke er muligt for os at opkræve et højere beløb end det, der er godkendt af dig. Betalingen behandles gennem Nets, som er en godkendt og certificeret, sikker betalingsløsning.

      Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

      Når du køber med Klarna Faktura, modtager du først dine varer og derefter har du en betalingsfrist på 14 dage. Aftalen om betaling med Klarna bortfalder, hvis et køb fortrydes. For mere information om Klarnas vilkår og betingelser for køb med Klarna Faktura, klik her: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content /legal/da_dk/account/terms.pdf. Klarna gennemgår og vurderer dine oplysninger, og ved legitime lejligheder udveksler Klarna oplysningerne med andre kreditoplysningsbureauer (kredittjek). Hvis resultatet af kredittjekket ikke er tilfredsstillende, kan Klarna nægte at bruge denne betalingsform og henvise dig til andre betalingsformer. Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med databeskyttelsesloven og videregives ikke til tredjeparter til markedsføringsformål.

       

      4. FRAGT OG LEVERING I DANMARK

      bObles tilbyder fri fragt på alle ordrer over 499,- DKK med levering til Danmark. Ordrer under 499,- DKK sendes med fragtpriser fra 39,- DKK.

      For ordrer med levering udenfor Danmark er det kun muligt via https://bobles.com/

      Alle danske ordrer afsendes med GLS fra vores lager i Danmark (medmindre andet angives). Du vil modtage en e-mail med forsendelsesoplysninger, når din pakke er på vej.

      Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Alle ordrer behandles på vores lager i Danmark. Alle kunder, der betaler med kreditkort, bliver dog underlagt en validering, og bObles forbeholder sig retten til at udsætte leveringen af en ordre, hvis vi mener, at der er brug for yderligere sikkerhedskontrol. Når din ordre er afsendt, sender vi dig en e-mail med pakkens trackingnummer. Levering med GLS kan tage 1-3 hverdage inklusiv behandling fra varehus. bObles A/S kan ikke drages til ansvar for forsinkelse under levering. Ansvaret ligger hos GLS.

      OBS. Hvis din ordre er leveret til en pakkeshop, skal du huske at afhente den, inden den sendes retur. Omkostninger forbundet med returforsendelse betales af dig og dækkes ikke af bObles A/S.

      Bemærk at ved udsalg eller andre former for kampagner, forventes udvidet levering på 3-5 hverdage.

      5. ANULLERING AF ORDRER FØR AFSENDELSE

      bObles A/S kan annullere en ordre, hvis det ikke er muligt at levere det bestilte produkt. Du vil blive informeret, hvis en sådan situation opstår, og enhver betaling eller reservation foretaget ved hjælp af en betalingsmetode vil blive returneret/annulleret.

      Det er desværre kun muligt at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager. Hvis du ønsker at annullere en ordre, skal du venligst kontakte os hurtigst muligt pr. e-mail info@bobles.dk  eller telefon +45 3315 1040

       

      6. FORTYDELSESRET 

      Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

      Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

      Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bobles.dk  og benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her

      Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage ordren uden samtidig at give os besked.

      Fortrydelse af en del af købet
      Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

      Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

      Ombytning
      Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden farve eller et andet produkt, bedes du venligst gøre dette ved at placere en ny ordre på vores webshop. Varen, du ikke ønsker at beholde, bedes du sende retur til vores lager. Se hvordan du returnerer en vare i nedenstående afsnit Returnering.


      Returnering
      Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 15 dage til at sende varen retur til os.

      Du skal betale porto og eventuelle andre udgifter forbundet med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind for at forhindre skader under transport. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du er ansvarlig for at pakken kommer frem til vores lager. Vi anbefaler, at du benytter den originale emballage.

      Vi anbefaler at du anvender track and trace, så du hele tiden kan følge pakken.

      Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, vil vi efter omstændighederne lave et fradrag i refunderingen svarende til varernes fald i værdi. Læs mere under varens stand, når du sender den retur.

      Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

      Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

      Canesfield ApS
      Vestre Landevej 262 – Hal 2
      4952 Stokkemarke
      Danmark
      Att. bObles A/S – Retur


      Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse, som er bObles A/S’s lager.
      Vi modtager ikke pakker, der sendes til pakkeshops, drop-off’s eller collection points.

      Sådan returnerer du dine varer:

      Download din returseddel her

      • Send dine returvarer til os senest 15 dage efter du har meddelt, at du ønsker at fortryde købet.
      • Udfyld retursedlen og send den sammen med de varer, du ønsker at returnere. Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer.
      • Pak dine varer forsvarligt ind. Skader påført under transport er dit ansvar. Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, kan vi lave et fradrag i refusionen svarende til varernes fald i værdi.

      Ved forsendelsen anbefaler vi, at du benytter GLS, UPS eller PostNord. OBS. Bevar altid kvitteringer for forsendelsen. Bortkommende returpakker er ikke bObles A/S’s ansvar.

      Omkostninger forbundet med returforsendelse betales af dig og dækkes ikke af bObles A/S.

      Varernes stand, når du sender den retur
      Hvis varerne er blevet brugt på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer, kan det medføre en værdiforringelse af varerne. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varerne.

      Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

      Tilbagebetaling af købsbeløbet
      Hvis du fortryder dit køb, vil vi refundere dit købsbeløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

      Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

      Refunderingen vil blive indbetalt på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet til købet af dine varer, hvis ikke andet er aftalt. Hvis du har betalt med MobilePay, vil refunderingen blive indbetalt på det tilknyttede betalingskort.

      Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

       

      7. BOBLES A/S FAIR USE POLITIK

      bObles A/S har ret til at afvise en ordre og er ikke forpligtet til at indgå en salgsaftale på hjemmesiden. bObles sælger kun til forbrugere, og bindende køb indgås kun, når du modtager en endelig ordrebekræftelse og kvittering fra os.

      Hvis bObles A/S har begrundet mistanke om, at der er tale om misbrug, bedrageri, overdreven/patologisk købsadfærd fra kundens side, eller at en kunde er en professionel erhvervsdrivende med den udtrykkelige hensigt at videresælge varer købt hos bObles A/S, forbeholder vi os retten til at afvise ordren med henvisning til denne "Fair Use"-klausul.

      Mistanken er i denne sammenhæng baseret på en række faktorer, ikke-diskriminerende kriterier, herunder en afvejning/vægtning af købsfrekvens, ordresammensætning, retursammensætning, brug af gratis levering og returnering, forsinkede returneringer/uafhentede ordrer, påstået manglende varer i forsendelser enten udgående eller indgående, hyppige returneringer (bestilling og returnering af identiske varer gentagne gange), forsøg på at omgå en tidligere afvisning ved brug af en falsk/svigagtig identitet. Vi lægger vægt på, at adfærden samtidig er systematisk og ikke tilfældig eller isoleret.

      Hvis vi erkender uacceptabel købsadfærd som beskrevet ovenfor, forbeholder vi os retten til at nægte at indgå transaktioner med de pågældende kunder og/eller sætte kundernes mulighed for at købe fra bObles A/S på pause herefter.

      Den endelige vurdering af, om ordren skal accepteres eller afvises, bliver altid afgjort af vores personale. Hvis din ordre afvises, får du besked via en e-mail sendt til den e-mail-adresse, du har angivet, når du bestiller. Når vi har meddelt, at vi har nægtet dig at handle hos os, gælder beslutningen for dig uanset profil eller e-mail-adresse. Det er ikke tilladt at forsøge at omgå denne beslutning på nogen måde for eksempel ved at handle i en andens navn.

      Derudover gælder det at tilbud og nedsatte varer ikke kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud.

      Bemærk, at vores Fair Use Politik aldrig forhindrer dig i at udøve den lovbestemte fortrydelsesret i 14 dage, hvis du har foretaget et bindende køb hos os. Imidlertid kan vores Fair Use Politik i specifikke tilfælde, forhindre dig i at indgå en aftale med os.

       

      8. REKLAMATIONSRET

      Hos bObles gør vi vores bedste for at sikre, at alle produkter er af topkvalitet og i perfekt stand. Når du handler med os som forbruger, gælder købeloven. Det betyder, at når du har købt i vores webshop, har du ret til at klage inden for 24 måneder. Hvis produktet er købt hos en af ​​vores forhandlere, bedes du kontakte købsstedet direkte. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget en mangel. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for rimelig tid.

      Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, købt på vores hjemmeside eller ønsker at klage, bedes du kontakte os på e-mail info@bobles.dk eller på telefon +45 3315 1040. Vedhæft venligst et billede af varen, du er tilfreds med og dit ordrenummer. Det er ikke altid nødvendigt at sende det defekte produkt tilbage til os, men hvis vi beder dig om det, skal produktet sendes til:

      Canesfield ApS
      Vestre Landevej 262 – Hal 2
      4952 Stokkemarke
      Danmark
      Att. bObles A/S

      Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, eller dine penge refunderet, eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

      Hvis en tilbagebetaling er berettiget, vil du modtage tilbagebetalingen senest 14 dage efter, at vi har godkendt klagen. Hvis reklamationen er berettiget, og du har sendt os varen, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid gensendes i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

      Hvor du kan klage

      Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte os på mail på info@bobles.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Center for behandling af klager på:

      Nævnenes Hus
      Toldboden 2
      8800 Viborg
      www.naevneneshus.dk

      For at kravet kan accepteres, skal det modtagne produkt eller den modtagne ydelse være vurderet til minimum DKK 1.110 og maksimalt DKK 100.000. Vær opmærksom på, at der vil blive opkrævet et ekspeditionsgebyr for behandling af klagen.

      Hvis du er bosat i et land uden for Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

       

      9. PERSONDATAPOLITIK

      Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
      Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 
      Personoplysningerne registreres hos bObles A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 
      Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
      Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  Den dataansvarlige på bobles.dk er bObles A/S

      Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@bobles.dk

       

      10. VAREMÆRKE OG OPHAVSRET 

      Alle produktdesigns, produktnavne og indholdet på denne webshop er beskyttet af internationale love om ophavsret og varemærker. Du må ikke bruge produktdesign, produktnavne eller varemærker, der præsenteres på denne side uden forudgående skriftligt samtykke fra bObles A/S. Disse vilkår og betingelser er underlagt dansk lovgivning og enhver tvist vedrørende dette website, dets tjenester eller vilkår og betingelser skal afklares af domstole i Danmark. 

       

      11. INDHOLDSBESKYTTELSE 

      bObles A/S tilstræber at levere nøjagtigt og opdateret indhold på denne webshop. Desværre kan der lejlighedsvis være prisændringer, udsolgte varer og andre utilsigtede fejl på vores webshop. bObles A/S kan kun holdes ansvarlig, hvis det følger af dansk ret.

       

      Fri fragt på ordrer over DKK 499,-

      Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over DKK 499,- med levering til pakkeboks.

      3-6 hverdages levering

      30 dages returret

      Hos bObles har du altid 30 dages fuld returret.