Gå videre
Fri fragt på ordrer over DKK 499,- ✓ Levering 1-3 hverdage ✓
Ofte stillede spørgsmål

Du kan finde vores oftest stillede spørgsmål her. Hvis du stadig har brug for hjælp, bedes du kontakte os på info@bobles.dk eller ringe på tlf: +45 3315 1040

Ordrer

Det er desværre kun muligt at annullere din ordre, hvis den endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager. Hvis du ønsker at annullere en ordre, skal du venligst kontakte os hurtigst muligt pr. e-mail info@bobles.dk  eller telefon +45 3315 1040

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bobles.dk  og benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage ordren uden samtidig at give os besked.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 15 dage til at sende varen retur til os.

Du skal betale porto og eventuelle andre udgifter forbundet med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind for at forhindre skader under transport. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du er ansvarlig for at pakken kommer frem til vores lager. Vi anbefaler, at du benytter den originale emballage.

Vi anbefaler at du anvender track and trace, så du hele tiden kan følge pakken.

Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, vil vi efter omstændighederne lave et fradrag i refunderingen svarende til varernes fald i værdi. Læs mere under varens stand, når du sender den retur.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Canesfield ApS
Vestre Landevej 262 – Hal 2
4952 Stokkemarke
Danmark
Att. bObles A/S – Retur


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse, som er bObles A/S’s lager.
Vi modtager ikke pakker, der sendes til pakkeshops, drop-off’s eller collection points.

Sådan returnerer du dine varer:

Download din returseddel her

  • Send dine returvarer til os senest 15 dage efter du har meddelt, at du ønsker at fortryde købet.
  • Udfyld retursedlen og send den sammen med de varer, du ønsker at returnere. Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer.
  • Pak dine varer forsvarligt ind. Skader påført under transport er dit ansvar. Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, kan vi lave et fradrag i refusionen svarende til varernes fald i værdi.

Ved forsendelsen anbefaler vi, at du benytter GLS, UPS eller PostNord. OBS. Bevar altid kvitteringer for forsendelsen. Bortkommende returpakker er ikke bObles A/S’s ansvar.

Omkostninger forbundet med returforsendelse betales af dig og dækkes ikke af bObles A/S.

Varernes stand, når du sender den retur
Hvis varerne er blevet brugt på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer, kan det medføre en værdiforringelse af varerne. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varerne.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, vil vi refundere dit købsbeløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Refunderingen vil blive indbetalt på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet til købet af dine varer, hvis ikke andet er aftalt. Hvis du har betalt med MobilePay, vil refunderingen blive indbetalt på det tilknyttede betalingskort.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ombytning
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden farve eller et andet produkt, bedes du venligst gøre dette ved at placere en ny ordre på vores webshop. Varen, du ikke ønsker at beholde, bedes du sende retur til vores lager. Se hvordan du returnerer en vare i nedenstående afsnit Returnering.

Du modtager din ordrebekræftelse umiddelbart efter køb. Hvis du ikke kan se din ordrebekræftelse i din indbakke, anbefaler vi først at du tjekker dit spamfilter.

Hvis du fortsat ikke kan finde din ordrebekræftelse, kan du kontakte os på mail: info@bobles.dk, eller ringe til os på tlf: 33151040.

Oftest er der tale om trykfejl, vi hurtigt kan rette op på, så ordrebekræftelse modtages korrekt.

Levering med GLS kan tage 1-3 hverdage inklusiv behandling fra varehus.

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Alle ordrer behandles på vores lager i Danmark.

Ved fejl i leveringsadressen, bedes du kontakte bObles hurtigst muligt på info@bobles.dk eller telefon +45 33151040, så vi kan informere vores lager omkring ændringer i leveringsadressen. Ved forkert leveringsadresse, der ikke er blevet gjort os opmærksom på, forbeholder vi os retten til at kræve betaling på 50 kr. af kunden, grundet de ekstra omkostninger fra fragtselskabet.

Fragt og levering

Bemærk at længere leveringstid kan fremkomme under perioder med udsalg.

Levering med GLS kan tage 3-6 hverdage inklusiv behandling fra varehus.

bObles tilbyder fri fragt på alle ordrer over 499,- DKK med levering til Danmark. Ordrer under 499,- DKK sendes med fragtpriser fra 39,- DKK.

Du modtager trackingnummer fra os samt GLS, umiddelbart idet ordren sendes fra vores lager. Hvis du mod al forventning ikke modtager trackingnummer fra os eller GLS, bedes du kontakte os på mail: info@bobles.dk, eller ringe til os på tlf. +45 33151040.

Du modtager trackingnummer fra os samt GLS, umiddelbart idet ordren sendes fra vores lager. Hvis du mod al forventning ikke modtager trackingnummer fra os eller GLS, bedes du kontakte os på mail: info@bobles.dk, eller ringe til os på tlf. +45 33151040.

Hvis din pakke sendes tilbage til bObles, uden at være blive afhentet, må du meget gerne kontakte os såfremt du ønsker pakken sendes igen. Hvis vi ikke bliver informeret omkring pakken, sendes retur fra pakkeshoppen, forbeholder vi os retten til at kræve betaling på 60 kr. af kunden for de ekstra omkostninger i forbindelse med returforsendelsen.

Vi sender i øjeblikket til Europa, Japan, USA og Canada.

For levering udenfor Danmark, henviser vi til https://bobles.com/
eller https://bobles.com/de

For ordrer uden for ovennævnte lande, opfordrer vi dig til at tjekke vores
forhandler side for en forhandler, der enten er tættere på dig eller som kan
sende til hele verden.

Retur og ombytning

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din ordre. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bobles.dk  og benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder her

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage ordren uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Ombytning
Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden farve eller et andet produkt, bedes du venligst gøre dette ved at placere en ny ordre på vores webshop. Varen, du ikke ønsker at beholde, bedes du sende retur til vores lager. Se hvordan du returnerer en vare i nedenstående afsnit Returnering.


Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 15 dage til at sende varen retur til os.

Du skal betale porto og eventuelle andre udgifter forbundet med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind for at forhindre skader under transport. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du er ansvarlig for at pakken kommer frem til vores lager. Vi anbefaler, at du benytter den originale emballage.

Vi anbefaler at du anvender track and trace, så du hele tiden kan følge pakken.

Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, vil vi efter omstændighederne lave et fradrag i refunderingen svarende til varernes fald i værdi. Læs mere under varens stand, når du sender den retur.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Canesfield ApS
Vestre Landevej 262 – Hal 2
4952 Stokkemarke
Danmark
Att. bObles A/S – Retur


Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovenstående adresse, som er bObles A/S’s lager.
Vi modtager ikke pakker, der sendes til pakkeshops, drop-off’s eller collection points.

Sådan returnerer du dine varer:

Download din returseddel her

  • Send dine returvarer til os senest 15 dage efter du har meddelt, at du ønsker at fortryde købet.
  • Udfyld retursedlen og send den sammen med de varer, du ønsker at returnere. Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer.
  • Pak dine varer forsvarligt ind. Skader påført under transport er dit ansvar. Hvis ikke varerne modtages i original stand og emballage, kan vi lave et fradrag i refusionen svarende til varernes fald i værdi.

Ved forsendelsen anbefaler vi, at du benytter GLS, UPS eller PostNord. OBS. Bevar altid kvitteringer for forsendelsen. Bortkommende returpakker er ikke bObles A/S’s ansvar.

Omkostninger forbundet med returforsendelse betales af dig og dækkes ikke af bObles A/S.

Varernes stand, når du sender den retur
Hvis varerne er blevet brugt på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer, kan det medføre en værdiforringelse af varerne. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varerne.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, vil vi refundere dit købsbeløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Refunderingen vil blive indbetalt på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet til købet af dine varer, hvis ikke andet er aftalt. Hvis du har betalt med MobilePay, vil refunderingen blive indbetalt på det tilknyttede betalingskort.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Omkostninger forbundet med returforsendelse dækkes ikke af bObles A/S

Ved forsendelsen anbefaler vi, at du benytter GLS, UPS eller PostNord. OBS. Bevar altid kvitteringer for forsendelsen. Bortkommende returpakker er ikke bObles A/S’s ansvar.

Hvis du fortryder dit køb, vil vi refundere dit købsbeløb. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Refunderingen vil blive indbetalt på det betalingskort, der oprindeligt blev benyttet til købet af dine varer, hvis ikke andet er aftalt. Hvis du har betalt med MobilePay, vil refunderingen blive indbetalt på det tilknyttede betalingskort.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Reklamation

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, købt på vores hjemmeside eller ønsker at klage, bedes du kontakte os på e-mail info@bobles.dk eller på telefon +45 3315 1040. Vedhæft venligst et billede af varen, du er tilfreds med og dit ordrenummer.

Hos bObles gør vi vores bedste for at sikre, at alle produkter er af topkvalitet og i perfekt stand. Når du handler med os som forbruger, gælder købeloven. Det betyder, at når du har købt i vores webshop, har du ret til at klage inden for 24 måneder.

Hvis du modtager din ordre, men ikke alle produkter er med, beder vi dig tjekke din forsendelses mail du har modtaget fra os, da ordren
blev afsendt fra vores lager. Her står hvor mange pakker ordren er sendt i.

Ved udsolgte varer bliver du som kunde altid kontaktet inden ordren afsendes, enten på mail eller telefon, vi anbefaler altid at tjekke sit spamfilter.

Hvis du mod al forventning ikke modtager alle produkter, uden at være blevet gjort opmærksom på dette, kan du kontakte os på info@bobles.dk, eller ringe til os på tlf: +45 33151040.

Hos bObles gør vi vores bedste for at sikre, at alle produkter er af topkvalitet og i perfekt stand. Når du handler med os som forbruger, gælder købeloven. Det betyder, at når du har købt i vores webshop, har du ret til at klage inden for 24 måneder. Hvis produktet er købt hos en af ​​vores forhandlere, bedes du kontakte købsstedet direkte. Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget en mangel. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil det altid blive betragtet som inden for rimelig tid.

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, købt på vores hjemmeside eller ønsker at klage, bedes du kontakte os på e-mail info@bobles.dk eller på telefon +45 3315 1040. Vedhæft venligst et billede af varen, du er tilfreds med og dit ordrenummer. Det er ikke altid nødvendigt at sende det defekte produkt tilbage til os, men hvis vi beder dig om det, skal produktet sendes til:

Canesfield ApS
Vestre Landevej 262 – Hal 2
4952 Stokkemarke
Danmark
Att. bObles A/S

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret eller ombyttet, eller dine penge refunderet, eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Hvis en tilbagebetaling er berettiget, vil du modtage tilbagebetalingen senest 14 dage efter, at vi har godkendt klagen. Hvis reklamationen er berettiget, og du har sendt os varen, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid gensendes i passende emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvor du kan klage

Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte os på mail på info@bobles.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Center for behandling af klager på:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

For at kravet kan accepteres, skal det modtagne produkt eller den modtagne ydelse være vurderet til minimum DKK 1.110 og maksimalt DKK 100.000. Vær opmærksom på, at der vil blive opkrævet et ekspeditionsgebyr for behandling af klagen.

Hvis du er bosat i et land uden for Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Ved reklamation skal du altid kunne fremvise en kvittering på produktet. Hvis bObles produktet er modtaget i gave, bedes du kontakte gavegiver og få kvitteringen her. Hvis gavegiver ikke længere har kvitteringen, kan den oftest findes ved at kontakte forhandler eller hvis produktet er købt igennem bObles hjemmeside, kan vi også være behjælpelige med at finde
kvitteringen, hvis du kontakter os på info@bobles.dk, eller ringe til os på tlf: +45 33151040.

Andet

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev får du en rabatkode tilsendt. https://bobles.dk/pages/bobles-univers

Nej, på nuværende tidspunkt tilbyder vi desværre ikke indpakning af dine produkter.

Hvis du ønsker at bliver forhandler af bObles tumlemøbler, kan du kontakte os på info@bobles.dk eller udfylde vores Bliv forhandler skema her.

Fri fragt på ordrer over DKK 499,-

Vi tilbyder fri fragt på alle ordrer over DKK 499,- med levering til pakkeboks.

1-3 hverdages levering

30 dages returret

Hos bObles har du altid 30 dages fuld returret.