Gå videre
Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 0-6 mdr.

Styrk nakke og ryg med kyllingen

Styrk nakke og ryg med kyllingen

Det er så vigtigt at ligge i den maveliggende position. Det er nemlig godt for overkroppen og nakken. Heldigvis er kyllingen perfekt til lige netop at ligge på maven.

Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 7-12 mdr.

Lig på maven med Kylling

Lig på maven med Kylling

Kyllingen giver din baby hårdt arbejde, da den vipper og dermed sætter ekstra krav til din babys styrker og balance. Perfekt til at træne op til din babys første kravletur.

Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 13-18 mdr.

Balance, balance, tag en chance

Balance, balance, tag en chance

Bliv endelig ved med at ligge på maven og støt dit barn i at udfordrer sin balance på kyllingen.

Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 19-24 mdr.

Stimuler dit barn til at kravle

Stimuler dit barn til at kravle

I takt med at dit barn får mere og mere selvtillid skal det også udfordres mere og mere. Prøv at stå på et ben på kyllingen eller hvordan går det når I lukker øjnene?

Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 25-30 mdr.

Træn balancen med Kylling

Træn balancen med Kylling

Kom op og surf på kyllingen og vip fra side til side. Kravl henover kylling eller hop fra kyllingen og ned på gulvtæppet.

Louise Hærvig | Børnefysioterapeut | 31-36 mdr.

Byg baner med din Kylling

Byg baner med din Kylling

Brug kyllingen som en del af en balance-bane. Har du flere bObles kan de sættes sammen med kylling til en stor "jorden er giftig bane".

Fri fragt ved 499 kr.

Køber du for over 499 kr, så giver vi fragten til nærmeste pakkeboks helt gratis.

1-3 dages levering

Bestiller du dit bObles inden kl. 12 på hverdage, sender vi din vare afsted samme dag.

30 dages returret

Hos bObles har du altid 30 dages fuld returret